Set Slimming ibu Menyusu

Ibu Slim Vs Baby Tembam

Assalamualaikum semua warga penggunjung blog saya..Tak lama lagi kita masih di berikan kesempatan untuk menyambut Hari Raya Korban..Raya thn ni,Saya,En suami(Aidil) dan bby manja ibu Adrina raya kat rumah En suami je.Sebab kat sini buat Aqiqah ank buah..Yang seronoknya sejak Raya Aidilfitri lagi saya da tak pakai baju size yang besar2 da..hihihihi.
Yang paling lagi tak disangka2, baju zaman sekolah dekat 'u' dl dah boleh pakai balik..mana tak nyer dulu berat badan 68kg..ish2 gemuknya saya..skrg da 54kg..

Dalam masa 3 bulan saya berjaya menyingkirkan berat badan saya. Macam mana? Ramai yang bertanyakan pada saya macam mana saya boleh ikuti program diet sambil menyusukan Adrina sepenuhnya? Kerana kebanyakkan  set slimming dipasaran mempunyai banyak pantang larang dan sesetengahnya akan mengeringkan susu ibu. Saya akui, bila kita susukan anak, kita akan kerap rasa lapar dan dahaga.. Macam mana nak slim kalau selalu lapar kan.. Di sini lah ESP memainkan peranannya..Saya minum ESp dengan konsisten dan ikut cara pengambilan yg betul. Sebab tu setiap hari saya takkan lupa untuk minum ESP.. Dan saya bersyukur juga, walaupun Adrina kerap menyusu semasa bulan Ramadhan yang lalu, tapi saya masih boleh berpuasa penuh..tak penat atau dahaga dan tak lapar.



Nk tahu bagaimana ESP dpt membantu saya??

  • Memberikan rasa kenyang yang lebih lama.Pengambilan ESP dapat membantu saya menjaga nafsu makan dan mengelakan makanan ringan yang tak berkhasiat
  • membantu membakar kalori sebanyank 35%dan membantu menjaga otot bagi menghalang semula berat naik dengan mudah
  • mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu.ni la paling saya suka..hadiah untuk si manja ibu.
  • ESP juga dapat mencantikan kulit,kulit sentiasa lembap dan tak kering,menghilangkan parut dan menganjalkan payudara
Apa lagi yang menyebabkan penurunan berat badan??sudah tentulah Lecithin dan Alfalfa

  • Lecithin berfngsi memecahkan lemak dan sebagai pelarut kolestrol dalam lemak2 tepu yang lain. Lecithin menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak melekat pada dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tapi badan kita  amat memerlukan Lecithin.
  • Alfalfa merupakan Agen penyahtoksik. Jadi Alfalfa membantu membuang lemak yang telah dipecahkan oleh Lecithin.Selain itu alfalfa juga merupakan 'milkbooster' shaklee..Tidak hairan lah lps je mkn alfalfa dlm tempoh dua jam breast terasa berat dan penuh je..

Dengan mengambil ketiga-tiga produk ini secara konsisten,membantu saya menyingkirkan lemak2 tepu yang selama ini di bela dan degil untuk dibuang.ish22

ini lah simanja Ibu dan Abah dengan sepupunya qaireena..Mama qaireena juga macam ibu Adrina guna product shaklee..Hujung bulan ni genap umur anak ibu 7bulan dan qaireena 4bulan.dengan berat nya 7.8kg dan qireena 4bulan 6.5kg .Alhamdulillah..ank ibu membesar dengan sihat dan ramai peminat skrg tgk tubuh dia..hihihi..Ibu harap ibu dapat bg susu ibu sampai umur anak ibu 2tahun..


Berminat nak kurus disamping air susu banyak??
Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma dan harga yang hebat di bulan ini..
Hubungi 012-9394620 dan jgn lupa ADD FB saya




No comments:

Post a Comment