Dulu gemukk kini kurus

Salam semua dan selamat petang..dah lunch ke belum? Mas baru balik kenduri...seronok..bulan ni musim kenduri kendara..makan pun sedap..macam2 ada kat kendurikan, daging, ayam, pemanis mulut, ada yang buat kambing bakar..habis la diet i..wow terkumpul lah lemak2 i. ? Dah la lemak ni degil nak keluar kalau berkumpul ramai2..hihihi..tapi mas tak perlu risau skrg, lemak2 xsempat nak berkumpul kat dalam badan saya sbb saya ada 3 agen yang saya makan..

1) Agen detox- alfalfa
2) Agen bakar-omega
3)Agen bina-esp

ketiga-tiga agen ini perlu diambil jika anda nak kurus macam saya..hihi..dulu saya selalu kena ejek kat kakak2 saya sebab gemuk..asyik makan je kerjanyer..badan gemuk, muka pun berjerawat..kenapa gemuk ada kaitan dgn jerawat plk??ish2 mestilah ada sebab dalam badan kita banyak toksik, sebab tu jerawat suka2 je tumbuh sini sana..Tapi setelah saya menggunakan supplmnt shaklee , alhamdulillah berat badan saya turun 14kg selepas pantang ambil set slimming shaklee iaitu 3 agen diatas..Dan sekarang badan saya tetap maintain..

jom saya cerita sikit fungsi set slimming shaklee ni yang sentiasa hot.

HERBLAX
°°°°°°°°°°°
☆Membunag toksin daripada badan kita
☆Melawaskan sembelit
☆Mengempiskan perut
☆meningkatkan kesihatan sistem penghadaman

OMEGA
°°°°°°°°°
☆Bertindak membakar lemak dengan cepat
☆Meningkatkan hormon Leptine dalam badan yang akan bertindak mengawal selera makan so kita akan cepat kenyang dan kurang nafsu untuk makan
☆Memberikan kesan yang paling hebat dalam proses pelangsingan badan
☆Dapat menurunkan kolestrol dalam badan
☆Bonus dapat kulit cantik kemerah-merahan kerana omega juga memberi kesan pengaliran darah yang baik

ESP
°°°°°°
☆Memberi rasa kenyang yang lama
☆Membekalkan tenaga
☆kulit akan cantik, gebu dan payudara yang mantopp(untuk perempuan je)
☆susu ibu yang byk dan pekat bg ibu yang menyusu..


Jom oder set slimming skrg sementara bulan ni PROMOSI OMEGA!!
HARGA MEMANG MURAH GILEERR

HUBUNGI

SMS/CALL 019-9095708
WHATSAPP 012-9394620
FB Normastura Hasan

Testimoni sendiri, tak payah pinjam model org lain..hihi..slimkan?cepat oder skrg!!Harga mmg terbaikkk+ free konsultasi+free gift

No comments:

Post a Comment