SHAKLEE DAN DIRI KU

Alhamdulillah...syukur pregnant kali ini tiada alahan.kadang2 terpikir betul ke aku pregnant?ini sebab kerana tidak ada alahan. Pregnant anak sulung dulu tak kenal lagi shaklee.just makan vitamin klinik yang bagi..time anak sulung hari tu mas ada kencing manis. Start tahu pregnant sampai masuk labour room nurse ambil bsp iaitu ambil darah untuk cek kandungan gula..macam2 perasaan ada.tapi nak buat macam mana..Yang paling tak bestnya kena bersalin induce..sakit wooo..14 jam mas dalam labour room..Akhirnya lahir seorang puteri mas,Nur Adrina Aqeela Binti Aidil Idham,berat 3.67kg. lpLepas bersalin baru mas kenal shaklee, apa lagi mmg tak lepaskan peluanglah...semua orang ada masalah berat badan selepas bersalinkan??so apa lagi mas ambil set slimming menyusu lah..Dalam set itu ada ESP,ALFALFA DAN LECITHIN..Alhamdulillah dengan set ini berat mas turun 14kg..siapa sangka cempedak menjadi nangka..kikiki...sampai lah berat badan mas maintain sampai usia anak sulung mas 2tahun 2bulan..
Selepas itu period mas menjadi tidak teratur..mula2 biarkan je,kalau nak datang,pakai pad. Kalau tak nak datang biar je..tapi apabila mas terbaca kat info di blog,bahaya rupanya kalau period tidak teratur..macam2 penyakit akan dapat seperti cyt,fibroid. Jadi apa lagi,mas kan pengedar shaklee,terus makan Gla Complex..Fungsi Gla complex selain untuk kesuburan,ia juga untuk teraturkan period..Alhamdulillah tak sampai sebulan makan gla,period mas dah tetap dan paling terkejut, mas bertambah2 subur..mas PREGNANT!!! Gla mmg power...
Setelah mas disahkan hamil 5w oleh doktor umi,mas terus makan set hamil. Dalam set hamil ada ESP,BCOMPLEX,VITALEA,OSTEMATRIX DAN VITAMIN C..Lepas mas tahu mas pregnant adalah dalam 2,3 kali muntah...Kadang2 terpikir malas nak layan sgt perasaan..sbb kalau tahu je pregnant mesti muntah..kikiki...So,hanya sekejap saje mas muntah..Memang banyak kelainan apabila makan supplmnt shaklee time hamil.Dulukn anak sulung mas tak makan..
Manfaat mas dapat dari set hamil shaklee
♥ mas bertenaga,walaupun tengah pecut puasa ganti dan layan karenah anak
♥ pregnant kali ini bebas dari KENCING MANIS
♥ Tak kena demam atau selsema ketika hamil
♥Tiada Alahan teruk
♥Tidak sakit gigi,pinggang,lenguh2 badan
♥ kulit cantik,berat tak naik mendadak
Ini lah sedikit sebanyak kisah mas dengan product shaklee..ni baru sikit..nnt kita sambung dengan lebih banyak product lagi yang mas makan..

Yang berminat untuk mencuba shaklee,
WHATSAPP/SMS : 012 9394620
FB: Normastura Hasan
Page: Kedai mommie Adrina


No comments:

Post a Comment