SET BERSALIN SHAKLEE:Membantu Ibu Tenang dan Bertenaga semasa Berpantang




Tempoh berpantang memang sangat2 buat ibu-ibu tertekan.Ye ar,mana dengan luka yang masih sakit lagi,kerenah bayi dalam pantang yang asyik nak "melekap" dan jika masih mempunyai anak yang masih kecil,telatah mereka juga menguji kesabaran kita...Bertambah lagi tertekan bila suami tidak membantu dalam pantang..Semuanya atas kita..nak jaga makan,anak kecil,baby..So dalam masa ini lah ibu-ibu akan tertekan...

Jika saya bertanyakan dengan ibu-ibu tentang pengalaman berpantang,ramai yang mengaku dalam pantang emosi tak stabil..Termasuk la saya sendiri..Pengalaman saya lahirkan anak sulung,memang menguji kesabaran saya...Kadang-kadang rasa nak marah,sedih,terlalu sensitif..Saya dapat rasakan ibu-ibu di luar sana turut merasai apa yg saya rasa dlm pantang adalah sama.

Kenapa lah stress dalam waktu pantang berlaku??Ini kerana ibu mengalami pelbagai bentuk tekanan dan gangguan emosi akibat perubahan fizikal.Apalagi semasa melahirkan anak,tenaga dikerah sepenuhnya,urat saraf banyak yang cedera dan terjadi luka di bahagian tertentu.

Jesteru itu,pemakanan ibu dalam pantang mesti dititikberatkan bagi mengawal emosi ibu dan mengurangkan radang di bahagian luka akibat tersalah makan.Antara pemakanan yang disyorkan ialah pengambilan SUPPLEMENT SET BERSALIN SHAKLEE mampu menangani stress dikalangan ibu berpantang.Di samping memberi tenaga kepada ibu dan membantu menyembuhkan luka dengan cepat.

Berikut adalah Supplement dalam SET BERSALIN SHAKLEE dan KEBAIKAN setiap satu:

  1. B-COMPLEX: Membantu mengawal emosi ibu,memberikan rasa tenang dan kurangkan stress
  2. VITALEA: Merupakan multivitamin TERHEBAT yang membantu ibu kekal bertenaga sepanjang tempoh berpantang dan mampu menguruskan anak dan kerja rumah ringan walaupun berpantang
  3. OSTEMATRIX: Kalsium yang membantu ibu mengurangkan lenguh badan,mengekalkan kalsium yang penting terutama untuk ibu menyusu dan mengurangkan sembelit dan keletihan.
  4. ZINC: Merupakan komponen utama IKAN HARUAN yang membantu luka bersalin cepat sembuh,sama ada luka bersalin normal @czer.
Jika ada budget lebih,saya sangat sarankan ibu-ibu mengambil ESP(MERUPAKAN PROTEIN TERBAIK di pasaran)yang merupakan MILBOOSTER  terhebat selain membantu menyembuhkan luka dengan cepat.

Berikut adalah testimoni pengguna yang berpuas hati dengan SET BERSALIN SHAKLEE..

TESTIMONI 1:Rahim cepat kecut walaupun tidak berurut dan tak stress





TESTIMONI 2:Stock susu yang banyak dan kulit pun cantik




TESTIMONI 3:nak buang air besar pun senang tidak sembelit dan Berat badan turun



TESTIMONI 4:Bertenaga&ceria,Luka cepat sembuh



Alhamdulillah,Set BERSALIN SHAKLEE,sudah terbukti berkesan dan sudah ramai mempercayainya..Baik dari segi memberi tenaga,meredakan stress,membantu menyembuhkan luka dengan cepat dan susu juga meriah dengan pengambilan ESP...

Nak apa lagi kan???ALL IN ONE!!!Memang berbaloi2!!

Untuk mencuba product ini sila hubungi saya di:
CALL/SMS/WHATSAPP: 012-9394620
ADD FB:Normastura Hasan
Klik LIKE di Fanpage saya:Kedai Mommie Adrina untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ye..



No comments:

Post a Comment