Tips Tingkatkan susu Ibu,Rahsia Shaklee



Ibu MUTIARA HATI..Ibu  TEMAN SETIA..Ibu lah yang melahirkan,membesarkan,dan mengasuh kita sejak dari kecil lagi.Banyaknya pengorbanan ibu dari segi masa,tenaga,wang ringgit,jiwa raga dan banyak lagi..Setuju tak bahawa ibu yang sihat bermula dengan Nutrisi yang betul,yang diambil oleh ibu???

Alhamdulillah,ramai ibu-ibu yang mula sedar tentang khasiat susu ibu dan kebaikan untuk bayi,termasuk untuk diri ibu sendiri. Ibu-ibu disarankan untuk menyusukan bayi secara eksklusif selama 6 bulan pertama kelahirannya.Dan seterusnya meneruskan penyusuan disamping memperkenalkan makanan sehingga bayi mencecah 2tahun.

Set Penyusuan Sahklee turut menjadi bualan hangat,terutama dikalangan ibu bekerja yang mengambilnya bukan sahaja untuk meningkatkan penghasilan susu ibu malah untuk kesihatan keseluruhan buat ibu juga.

Apakah Rahsia Shaklee dalam Penyusuan Susu ibu?

Sebenarnya tiada rahsia melainkan mengambil rangkaian supplement berkhasiat agar dapat memenuhi keperluan nutrisi penyusuan ibu.Vitamin seperti Multivitamin(vitalea),
Protein(Energizing soy protein),Vitamin C,B-complex,Kalsium(Ostematrix),
Asid lemak Omega 3(Omega Guard) dan Alfalfa Complex perlu diambil bagi mengekalkan komposisi dan pengeluaran air susu berterusan, disamping mengekalkan kecergasan dan kesihatan ibu dan anak.


*Sumber :Majalah isihat May 3013.

Kelebihan mengamalkan vitamin shaklee ialah anda boleh mengamalkan vitamin yang sama sepanjang kehamilan, di dalam pantang,sepanjang tempoh penyusuan ibu 2 tahun,dan juga sepanjang hayat anda! Ia selamat,Berkesan dan semulajadi!!!

Anda boleh baca selanjutnya di Set 3m dan Omega

Jom pilih vitamin shaklee sebagai makan tambahan anda.Dan marilah bersama shaklee untuk mencipta kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat untuk semua,dan sesiapa jua!!

Untuk pertanyaan dan berminat sila hubungi saya di:
CALL.SMS:019-6234327
ADD FB:Normastura Hasan
klik LIKE di fanpage saya:Susu Ibu Hebat untuk dapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment