Susu Banyak dengan SET B +ESP


Salam semua...Hari ini saya nak kongsikan set penyusuan yang sangat disukai ramai dan memberi kesan yang baik bagi ibu-ibu yang ingin menyimpan stok susu selain set 3M. Set yang dimaksudkan adalah SET B +ESP.



Apa supplement dalam SET B yea??

  • B Complex
  • Vitamin C
  • Alfalfa
  • Vitalea
Kenapa perlu ambil semua vitamin diatas??

Vitamin diatas penting untuk kesihatan ibu..Ini adalah kerana apabila badan kita mengalami masalah atau tidak sihat susu tidak dapat dihasilkan dengan banyak..Rata2 ibu pasti tidak memperolehi rehat yang cukup,dan itu pasti membuatkan ibu stress..Apabila ibu stress,secara automatik susu badan akan merudum..Maka amat penting kita sebagai ibu menjaga kesihatan badan kita..Ini kerana apabila badan kita sihat,susu juga akan dihasilkan dengan cepat,banyak dan berkualiti..

Perlu diingatkan  bahawa kandungan utama susu ibu adalah protein dan air..Dari mana hendak mendapatkan protein??Disini pentingnya ESP. Ianya bukan sahaja sumber protein kepada ibu malah MILKBOOSTER yang terbaik..Kerana itu pengambilan ESP amatlah penting kerana ia sangat2 membantu para ibu dalam penyusuan. Juga para ibu harus diingatkan untuk mengambil air dalam kuantiti yang banyak..

Jom kita lihat testimoni pengguna yang menggunakan SET B  + ESP 





Alhamdulillah..mereka semua berjaya dan berpuas hati ..Bagi anda yang ingin mencuba set ini anda boleh lah menghubungi saya di 019-6234327 atau add fb sy Normastura Hasan Konsultasi percuma dengan pembelian set ini dan untuk harga istimewa..


 

No comments:

Post a Comment