Sukar Hamil?Tips tingkatan kesuburan Suami Isteri


Assalamualaikum...

Sebelum ini saya pernah bercerita tentang tips cepat hamil untuk kaum hawa bukan..Ramai yang PM dan Call bertanyakan bagaimana pula tips untuk suami pula. Jadi hari ini saya nak kongsikan tips kesuburan suami dan  isteri yea.

Tidak ramai yang sedar sealin ketentuan Allah swt, faktor nutrisi juga memainkan peranan yang penting dalam aspek kesuburan. Kesuburan bukan lah masalah wanita sahaja kerana walaupun tidak ramai yang sanggup mengakui,lelaki juga berdepan dengan masalah kesuburan. Kesuburan lelaki sering dikatakan berkait rapat dengan keupayaan lelaki untuk menghasilkan sel sperma yang sihat,sempurna dan kuat serta kestabilan hormon lelaki.Manakal kesuburan wanita pula dikaitankan dengan keupayaan wanita menghasilkan sel ovum yang matang dan sempurna.Kekuatan tisu rahim  untuk menampung kandungan dan kestabilan hormon juga harus diambil kira.

Supplement Kesuburan  Untuk Lelaki

Zinc

  • Membantu untuk membentuk sel sperma yang sempurna dan sihat
  • Mengembalikan kesimbangan hormon lelaki     
Vitamin E
  • Membantu membentuk Sel sperma yang sihat dan sempurna
  • Mengembalikan keseimbangan hormon lelaki
  • Vitamin E shaklee juga dilengkapi dengan selenium,dimana selenium adalah penting bagi memastikan sel sperma terbentuk dan berfungsi dengan sempurna
Supplement Kesuburan untuk Wanita

GLA Complex
  • Melancarkan period
  • Mengembalikan keseimbangan hormon wanita
  • Membentuk persekitaran yang sihat bagi memanjangkan jangka hayat sel sperma sekaligus meningkatkan peluang pensenyawaan
ESP 
  • Membantu membentuk tisu rahim yang sihat
  • Membantu membentuk sel ovum yang sihat dan sempurna untuk meningkatkan pensenyawaan
Jom kita lihat testimoni pengguna yang sudah berjaya:





Alhamdulillah kepada mereka yang berjaya.Apa yang perlu anda ingat adalah memang benar rezeki itu datang dari Allah swt,tetapi tidak salah jika kita sendiri berusaha dari segi fizikal dan meningkatkan kesuburan bagi meningkatkan lagi peluang kehamilan. Disamping itu anda haruslah sentiasa berdoa memohon agar dikurniakan rezeki zuriat dan bertawakallah dengan kekuasaan dan rezekinya.Buat pembaca setia mommieadrina yang masih belum dikurniakan zuriat dan masih lagi berusaha untuk mendapatkan zuriat, amalkan lah ayat ini dalam doa anda.Mudah-mudahan anda cepat dikurniakan cahaya mata.



Setiap pembelian bersama mommieadrina anda diberikan TIPS PERCUMA LANGKAH DEMI LANGKAH CARA PENGAMBILAN GLA UNTUK CEPAT HAMIL!!!

Untuk mencuba set ini ,anda boleh hubungi saya:
Call/Sms: 019-6234327
Add Fb saya:Normastura Hasan
klik LIKE di Fanpage saya :Susu Ibu Hebat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment