PUASA DATANG LAGI

Cergas Bertenaga Dengan Set Berpuasa Shaklee

Cepat masa berlalu.Kita masih di beri peluang untuk berjumpa dengan bulan Ramadan tahun ini.InshaAllah.Ahkir bulan Jun ini InshaAllah kita umat Islam akan menyambut bulan puasa.
Dah bersedia semua nak berpuasa?Yang ada gastrik,anak-anak yang baru nak mula berlatih puasa tu jangan risau tau.Dengan Set berpuasa Shaklee anda pasti kekal cergas dan bertenaga sampai petang seisi keluarga.InshaAllah dengan izin dariNya.

Bagi ibu-ibu hamil yang takut penat,dahaga,lapar pun jangan risau.Kerana set ini akan membantu ibu-ibu kekal cergas sepanjang hari.Begitu juga bagi ibu-ibu yang menyusu takut susu merudum pun jangan pikirkan yang negatif.Set berpuasa shaklee sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu semasa berpuasa nanti.Situasi ini telah saya lalui sendiri.

Jom kita tengok apa yang ada dalam Set Berpuasa Shaklee yang femes dan 100% berkesan,semulajadi.

Haa..Inilah Mighty Tripple Gem atau Set Berpuasa Shaklee.Yang bagus nya Set ini sesuai untuk semua peringkat Umur.Lebih-lebih lagi bagi anak-anak yang baru belajar berpuasa.
Set Berpuasa ini bukan sesuai untuk ibu menyusu je tau tap untuk semua golongan:
  • Ibu Hamil dan Menyusu
  • Warga Emas
  • Kanak-kanak
  • Wanita dan Lelaki
Set Berpuasa Shaklee ini terdiri daripada Mealshake,Performance Drink dan Esp.

KELEBIHAN SET BERPUASA SHAKLEE
+++++++++++++++++++++++++++
MEALSHAKE
Membekalkan multivitamin yang diperkayakan dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino,Kalsium,Magnesium dan Vitamin D untuk keperluan minda,tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.Ia juga memberi rasa kenyang yang berpanjangan.

PERFORMANCE DRINK
Minuman isotonik yansemulajadi rendah sodium dan gula.Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan.Ia juga mengekalkan kelembapan kulit dan mengurangkan rasa dahaga yang melampau.

ESP
Membekalkan LONG LASTING ENERGY.Mengurangkan rasa lapar keterlaluan.Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu.Mencantikkan walaupun tidak bermekap.Diperkayakan dengan KAlsium untuk mengurangkan keasidan soya.Jadi ia mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Set berpuasa juga rendah glisemik,sodium dan kolestrol membuatkan Set Mighty Tripple Gem ini sesuai dinikmati oleh pelbagai peringkat umur,Pesakit-pesakit Kanser,Penghidap Gastrik,Anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai di nikmati ketika anda tidak sempat bersarapan dan tidak sempat nak bersahur.

Jom sediakan Set Berpuasa ini untuk Keluarga kita.
Untuk Dapatkan Product ini dengan Harga HEBAT,KONSULTASI PERCUMA,

CALL/WHATSUPP:012-9394620
FACEBOOK:Normastura Hasan
Page:Kedai Mommie Adrina

No comments:

Post a Comment