Rahsia Ibu kurus menyusu


Salam semua..Alhamdulillah hari ini kita dapat bertemu lagi..Harap anda semua sihat-sihat selalu yea..Hari ini saya nak kongsikan kegembiraan seorang ibu yang menyusu kerana telah berjaya menurunkan berat badan beliau sebanyak 12 kg dalam masa 2bulan..Nak tahu sape?Saya sendiri...Hari ni saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri dengan Set slimming menyusu shaklee..best tau..Apa rahsianya??Rahsia saya dapat menurunkan berat badan adalah Set Slimming Omega..Apa itu set Slimming omega??Jom kita tengok yea..

Kandungan Set Slimming Omega:

  • Omega - Membantu memecahkan lemak,Mengawal selera makan,Membakar lemak dan menghalang pembentukkan lemak badan yang hodoh
  • Herblax - Membantu dalam proses detoks,iaitu mencucu usus juga sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah sembelit
  • ESP - Memberikan rasa kenyang yang lama dan juga bertindak sebagai milkbooster bagi ibu yang menyusukan
Biasanya ibu-ibu mengandung yang akan mengambil minyak ikan (Omega Guard) sebagai supplement sepanjang kehamilan kerana ia mengandungi kandungan DHA dapat membina otak bayi di dalam kandungan..Bukan sahaja ibu mengandung digalakkan untuk mengambil  Omega Guard malahan ibu-ibu  menyusukan anak juga,kerana ianya dapat meningkatkan kandungan DHA dalam susu ibu secara langsung membantu meningkatkan lagi kesihatan jantung dan secara langsung memberi daya ingatan yang baik terhadap ibu dan anak..Ianya juga membantu memecahkan dan  membakar lemak didalam tubuh kita..Buat ibu-ibu yang rajin mengambil Omega dalam memastikan DHA susu ibu dapat dibekalkan dengan baik dan ia juga membantu meningkatkan kolestrol baik HDL dalam badan..Tetapi adalah ditekankan disini,behaa pengambilan air yang banyak dan serat adalah penting untuk memastikan penurunan badan yg effective.

Jom tengok gambar keberkesanan Set slimming Omega ini..Malu plak..huhhuhu..tayang gambar sendiri...

Alhamdulillah saya dapat menurunkan berat badan walaupun masih menyusukan anak..Dan paling best susu saya tetap meriah untuk si manja saya..Siapa kata ibu menyusu tak bolehtampil cantik dan ramping...InsyaAllah dengan azan yg kuat pasti boleh:)

Jika anda ingin mencuba set slimming omega,anda boleh hubungi saya

CALL/SMS:019-6234327
ADD FB:Normastura Hasan
Klik LIKE di fanpage saya:Susu Ibu Hebat untuk dapatkan DISKAUN dan INFO PERCUMA

No comments:

Post a Comment